Tecrübeli hoca, gazetecilerin, "Elenseydiniz istifa edecek miydiniz?" sorusunu şöyle yanıtladı: "Galibiyet bütün sorunları bitirmedi. Bu maçın arkasına sığınacak değilim. Samsun maçından sonra yönetimle, konuşuruz. Beşiktaş'ı yarı yolda bırakmak gibi bir düşüncem olamaz"
İnşallha istifa etmez yaw :,(