*Yamadan sonra bazı coach'ların ve asistanların özelliklerinde büyük bir düşüş olması
*Oyuncuların kupa ve avrupada oynadığı maçların historylerinde gözükmemesi,sadece ligde oynanan maçların yazması,(demodada böyleydi düzelir diye bekledik ama nafile...)
*Gerçekte vasatı bile aşamayan oyuncuların abartı istatistikleri
*Türkiye 2.lig ege grubunun ilk haftasında bütün takımların maçlarını 3-0 kazanmış olarak gözükmeleri ve hepsinin oyuna 3 puanla başlaması.
*Oyunu oynarken klavyeden masa üstüne dönmek istendiğinde oyunun kitlenmesi (bu sorun banamı özel merak ediyorum)
İlk aklıma gelenler bunlar,cm 4'ün ilk haliyle kıyaslandığında bunlara bug bile denmez..... Yani severek oynuyoruz...