Marty Maçtan sonra taraftarların dertlerini dinleyen Albayrak, Klap Krizi geçirdi ve hastaneye kaldırıldı. GEÇMİŞ OLSUN DİLİYORUZ, İNŞALLAH BİŞEYİ YOKTUR ÇOK BÜYÜK ADAM, TAM Bİ FANATİK
Cambaz İnşallah bişeyi yoktur Galatasaray'ın şuanki gibi değil A.Albayrak gibi adamlara ihtiyazı var.
tayyiphan bencede ya ruhsuz adamlara deil galatasarayı cidden sewen adamlara ihtiyacımız war(canaydın istifa)
SoniC Ciddi olamazsın?! Kaynak neresi? Gerçekten çok üzülüm.İnşallah bişe olmaz..Gerçekten bize böyle yürekten seven adamlar gerekli! **Abdurrahim Albayrak** gibi
koraykosker valla türkiyenin dört bir yanından kalp krizi geçirenler olsa da şaşırmam bu yenilgi sonrası. geçmiş olsun
cracks bu adamın yönetici olmasını çok istiodum ama olmadı.inşallah mart ayınolur büyük geçmiş olsun...