mertakpolat Orjinal Mesajı Yazan: Miln arkadaslar ben indiriyom her iki demoylada oynama şansımız war mı yaa? maalesef bende iki demodada , demo 2 çıkıyo
Battousai İndirmekte tereddüt eden arkadaşlar varsa indirsin süper bir patch olmuş. Özellikle Ronaldinho ile oynamak daha bi zevkli :D
Andon Ayrı Ayrı Oynama Şansımız var Farklı Klasorlere kurun Ben Ole yaptım Desktop'a 2 tane shortcut yaptım 2 sıde ayrı ayrı klasordekı traınerın ordan run game :)
KuRaLSIzZ arkadaslar bana biriniz bu menu den maç süresini nasıl uzatabilecegimi söyleyebilir mi _? rica etsem ;)
e.c.i çok süper bıkmıştım aynı takımlardan diğer oyuncular hakkında bi fikrimiz oldu en azında ronaldinho için diecek bişey bulamıyorum adriano nun şutları harika
derq kardeşler ben yamayı kurdum ama oyuncu isimleri halen japonca menüler ingilizce ama oyuncular japonca yav ne olcak bu iş??? bi yardım edin lütfen
e.c.i way be bu RONALDİNHO ya özel bi yapay zekamı hazırlamışlar ya adamın sanki kendisini izliyorum karşıma aldım barcelona yı beni gole boğdular ayriyeten martins her karambolun altından çıkıyo wallahi oyuncu özelliklerini çok ii yansıtmışlar oyun bi çıksa dünyadan kopacam heralde
Anelka67 Orjinal Mesajı Yazan: derq kardeşler ben yamayı kurdum ama oyuncu isimleri halen japonca menüler ingilizce ama oyuncular japonca yav ne olcak bu iş??? bi yardım edin lütfen burda yaziyo!!! -> http://www.soccercenter.net/forum/showpost.php?p=627091&postcount=16
Bezo **ARKADAŞLAR ŞU İKİ DEMOYLA OYNAMA OLAYINI VE DE İNGİLİZCE OLAYINI BİRAZ DAHA AÇARMISINIZ???** :confused: :confused:
âİ£T10 Orjinal Mesajı Yazan: devillmycry çok süper bıkmıştım aynı takımlardan diğer oyuncular hakkında bi fikrimiz oldu en azında ronaldinho için diecek bişey bulamıyorum adriano nun şutları harika Forma olayını tam çözememişler galiba...Bkz:Juventus :(
derq Orjinal Mesajı Yazan: Anelka67 burda yaziyo!!! -> http://www.soccercenter.net/forum/showpost.php?p=627091&postcount=16 zaten ben de orda söylenenleri yaptım onlara rağmen olmadı onun icin diyorum... :D
Bezo **vala ha basit yaw ben bi kere de yaptım sadece import ediosun 0_texte o kadar..sonra full ing. ** bu demoyu da şekillendiriyim biraz çok sade kaldı topdu stadddı spikerdi.. :D