bişe soracam bi bilgisi oaln var sa bana yardımcı olsun msn de f kalvye kullanılmıyo mu ya dayım emekli öğretmen alışmış adam f klavyeye almış evde gittim msn e yazarken klavyeyi q klavye görüyo . bi çözümü vardır illa msn kurcladım klavyeyle ilgili bişe bulamadım valla yardım edin :))))) yoksa adam bi cümleyi bi saatte yaıyo q klavye de :))