typhlosion Normal süre 1-0 bjk üstünlüğüyle biterse maç uzatmalara gidecek... her türlü beşiktaş üstünlüğü beşiktaşmızı bir üst tura taşıcak... bu haberi gördüğümde sevimdm ya ben 2 farklı yenince çıkcaz sanıordum kafam çok karışmışta deplasman işini unuttum :)
TheMaNqLeR Evet bu çok iyi ben şöyle diyorum 1-0 bitse de biz atlarız uzatmada Yani şöyle diyorum ; beşiktaş yenerse gruplarda
R2.ScHuMi_1 bjknin bence cok sabırlı olması ve oyunu kanatlara yıgması lazım cunku ortayı iyi kapatıyo malmö bjk kanatlardan yaoıcagı ortalardan sonra donen toplarla uzaktan gol atabilir özellikle kleberson toplara cok iyi vuruyo uzaktan sutlar ve karambol pozisyonlarla 2 gol bulur turu gecer bence
TheMaNqLeR Kanat oyuncumuz yok ki İbrahim Üzülmez desen orta yapmayı bilmiyor Ali Tandoğan desen hiç bişey yapamamış Ali Güneş olabilir Vaduz a süper oynadıydı A.Hassan olabilir Adem Dursun da olabilir ama o da isabetli orta yapamıyor
R2.ScHuMi_1 Orjinal Mesajı Yazan: The_Mangler Kanat oyuncumuz yok ki İbrahim Üzülmez desen orta yapmayı bilmiyor Ali Tandoğan desen hiç bişey yapamamış Ali Güneş olabilir Vaduz a süper oynadıydı A.Hassan olabilir Adem Dursun da olabilir ama o da isabetli orta yapamıyor kardeş bu sartlara ragmen kazandınız helal olsun
TheMaNqLeR golleri de ben sayayım bari youla 3 tane atar bi de tümer atar onlardan da afonso alves atar
R2.ScHuMi_1 Orjinal Mesajı Yazan: The_Mangler golleri de ben sayayım bari youla 3 tane atar bi de tümer atar onlardan da afonso alves atar bravooo bilmişsin :D :D :D