ya arkdaşlar yapmayın yaa ! allah aşkına fener final oynayabilir mi ya allah aşkına ! bakın belki bu forumda benim gibi fanatik fenerli 3 kişi anca çıkar ama buna eminim fb hayatta final oynayamaz ! yarı final bile zor ama olabilir. yarı final oynamak bu takımla,kupa almak gibi bişi ! FB hayattaaaa ! final oynayamaz imkansız bu !!! adım gibide eminim !! bi kere tecrübe Sıfır takımımızda sadece en büyük başarı yarı final olur
saygılar..