bukor5 ben tsl ni yükledim oyun açılıyo maç yapılıyo çok güzel yapmışlar her şeyi ama kendi oyuncunu yarat deyince fifa 2005 .exe hatası veriyo neden acaba :,(
Gökhan Oyuncu yarata girince oyundan atmasının sebebi TSL takım formalarının 2GK olmasıdır oyunu ilk kurduğunda oyunca girince senden takım sorar oraya TSL dışında bir takım seç o zaman sorun düzelir
clever Orjinal Mesajı Yazan: reddevil66 oyunu medium da yükle ozaman da sorun cıkarsa artık ne deyim e yani
jaky71 bende de oluyo mac yapmak istersem takiliyor oyun kapaniyor hic bir bok yapamiyorum tövbe tövbe acaba niye