Orjinal Mesajı Yazan: hwoarang
oyun bende varda..
2 cd ve demon tools la açılıyormuş.dvd oyunu galiba.
o programla nasıl yükleyeceğiz bilen var mı?
arkadaşlar anlatmış ama ben yine anlatayım;öncelikle deamon tool u kur kurunca sağ altta yıldırım şeklindeki görüntüye sağ tıkla
virtual cd/dvd rom>device0:no media>mount image ye tıkla ve cd deki 500 küsur luk dosyayı bul ve açı tıkla kurulum başlar sonra 2. cd yi isteyince 2.cd yi tak ve yine virtual cd/dvd rom>device0:no media>mount image ye tıkla 2. cd içindeki 600 küsur dosyayı bul ve aç de sonra 2.cd yi isteyen uyarı mesajınada tamam de kurulum devam edecek bitince oyun açılır açılmazsa 2 cd yi tak virtual cd/dvd rom>device0:no media>mount image gir 2.cd deki 3 kb lık dosyayı aç de oyun açılır. oh be bak bu defa anlarsın artık çok geniş oldu :)
NOT:eğer deamon tool u kurduğunda sanal sürücü oluşmassa
virtual cd/dvd rom>set number of devices>1 drive yi tıkla böylelikce f (veya her neyse)sürücü oluşur sonra yukarıdaki anlattığım yoldan yüklersin.