Orjinal Mesajı Yazan: Shevchenko
Vay baba sen bu konulara takılırmıydın ya :D yanlış anlama ban filan yemeyelimde :D
3 yıldan sonra FIFA oynuyorum, Fifa2005'i hiç görmedim, Fifa2004'ü de hiç oynamadım gibi birşey. FIFA 06 güzel olmuş, inceliklerini çözmeye çalışıyom.
@Sonic:
Kaleci ile karşı karşıya kalınca "C" ne işe yarıyor ki?