Nouzer Başlıktandan anlaşıldığı gibi gözükmüyor : http://img116.imageshack.us/img116/4930/zm7ar.jpg Burdanda bakabilirsiniz lütfen yardım edin ... :(
mirдňdд benim bildiğim kadarı ile cepten girdiğinde avatarı gözükmüyor belkide cepten girmişdir msn'e
Shevchenko Orjinal Mesajı Yazan: Nouzer Nasıl yani Cepten :confused: normal pcden giriyorum .. Yok belki Çağdaş abi cepten girmiştir dedi ama yok normal girmiş bende normal çevrimiçi cepten olsa hareketli/çevrimiçi yazardı
mirдňdд Orjinal Mesajı Yazan: Nouzer Nasıl yani Cepten :confused: normal pcden giriyorum .. hayır hocam seni demiyorum karşı taraf cep telefonundan msn'e giriyor olabilir artık ceptende msn'e girebiliyorsun
Pentagram_15 Ortada ki cepten girmesi muhtemel adam benim. Cepten falan değil koskoca masamın üstündeki cazur cuzur eden aletten giriyorum. Ek olarak MSN'de de bu avatarımı kullanıyorum.
mirдňdд Orjinal Mesajı Yazan: pEnTaGrAm_15 Ortada ki cepten girmesi muhtemel adam benim. Cepten falan değil koskoca masamın üstündeki cazur cuzur eden aletten giriyorum. Ek olarak MSN'de de bu avatarımı kullanıyorum. tamam hocam kızma aynısı bana da omuştu bir arkadaş cepten giriyordu avatarı çıkmıyordu bende zaten belki cepten giriyodur dedim cepten giriyor demedim
Nouzer Sorunu çözdüm :) benim o msn nem çince yani Msn Messenger da filan reklamlar hep çince ama posta adresim türkçe sebebini de bilmiyorum başka bir msn adresimden girdim sorun çözüldü ..
mirдňdд Orjinal Mesajı Yazan: pEnTaGrAm_15 Kızmadım, nerden çıkardın kızdığımı. Yanlış anlama ;) ok o zaman sorryyy ;)