Arkadaşlar yorumlarınız için teşekkür ederim.Evet kendimi geliştirmeye niyetliyim.Tabi ince ayrıntıları yapabilirsek size ve kendime tabi güzel formalar yapmaya devam edicem.Buraya yaptığım formaları jpeg yerine ne olarak kaydetmem gerekiyor.Png olarak denedim boyutu büyük diye kabul etmedi.