Arkadaşlar ben demoyu sorunsuz bir şekilde indirdim ve kurdum. Yanlız iki problem ile karşılaştım. Birincisi oyun ben ayarlamadığım halde ve makinede kurulu olmadığı halde gamepad algılıyor ve kendi tarafının ayarlarını kendi değiştiriyor (takılı kalmış gibi). neyse ki bu sorunun klavye ve mausun usb portu olmasından kaynaklandığını öğrendim. (Yinede doğrularsanız sevinirim)
İkinci Sorun ise;oyuna başladığımda şok oldum. Çok iyi bir makinam olmasına rağmen oyun aşırı derecede yavaş ve atlama yapıyor. Bunun nedeni ne olabilir. Makinam....::: İntel Pentium 4 3.00 Ghz--2 gb ddr ram--geforce 6600 256 mb ekran kartı---onboard ses kartı var. bu sorunu nasıl giderebilirim. Bana yardımcı olursanız sevinirim. (NOT: oyunu işyerimdeki bilgisayara kurdum fakat hiç bir sorun çıkmadı gayet sorunsuz ve akışkan. İşyerimdeki makina...> P 4 3,00 GHz 1 gb ddr ram, onboard ekrann kartı onboard ses kartı) :( :(