Orjinal Mesajı Yazan: cracks
bazı karşılaştırmalar yaptım

:D:D

budur...:cool:

google'ın farkı
bu arada yukarıda klendi kendine celallenen bi arkadaş görüoruz.e kardeşim ben bişe dedimmi.Allah allaah.ölesine yaptım bern.sazan gibi atlıosun oltaya
arkadaşım celallenme deil sadece açıklama yaptım...
Orjinal Mesajı Yazan: Exvision
Kullandığın uslüba biraz daha dikkat edermisin?
arkadaşım kusura bakma ama ben burda çoğu kişiyle böyle konuşuyorum seni rahatsız ettiyse daha dikkat ederim seninle konuşurken...bu ortamda ben böle samimi oluorum üyelerle herkes benim arkadaşım adamım herneyse rahatsız olunacak bişi görmüorum ama neyse seninle konuşurken sölemem dediim gibi ok...
bu arada konunun amacından devam etsek daha ii olur kusra bakmayın :) ;) ;)