cafeme gelen bi arkadaş var tek kolu var diğer kolu kesik
fifa 2004 te tuşlar değiştiği için tek eli ile oynayabiliryordu.. fifa 2005 ona göre değişmediği için oynayamadı. 2006 belki değişir dedi oda olmadı.. şimdi bişey sorucam tuşları şu şekil yapabilirmiyim. 2005 veya 2006 için..
şut : enter
pas : ctrl
koşma: space
uzun pas : alt gr
bunları yapabilirmiyim..