anticimbom ya ben pes4ü kurdum fakat sipiker ispanyol menüleride ispanyolca olarak kurmuşum. bu yüzden dkz ile türkce yamayı yükleyemiyorum :D bunun yokmu yolu yoksa oyunu baştanmı kurayım üf f çok uzun sürüyo ya :,(