cyberclown Orjinal Mesajı Yazan: ConstantiNe galiba PC versiyonuna koymamışlar sadece PS2 de var... arkadaş haklı... oyunun yapımcıları daha önceden açıklamışlardı zaten fifa94 ün sadece PS2 versiyonunda olacağını...
*_*_*D_E_H_Ş_E_T*_*_* Orjinal Mesajı Yazan: cyberclown arkadaş haklı... oyunun yapımcıları daha önceden açıklamışlardı zaten fifa94 ün sadece PS2 versiyonunda olacağını... tüh beeeeeeeeeee