Orjinal Mesajı Yazan: SuperBamm
pkk bayrağı lafı bile propagandaya giriyorken böle bişeyi nasıl diyebilirsin :mad:
cHoLdAxX 'ın söylediğinin propoganda ile alakası nedir? Sadece madem Amerikan Doları'ndan kendilerine karşı olan bir terörist saldırısının (yani en azından öyle olduğu söylenen bir saldırının) görüntüsü varsa, YTL'de de Türkiye'ye en çok zarar veren örgüt PKK bayrağı ve başı Öcalan'ın resmi çıkar demiş. Propoganda falan değil. Boşuna polemik yaratıp, ortamı germeye gerek yok.