Valla ben açık sölerim iyiyide kötüyü de bence formaların daha iyi template işine girmek için çok eksiğin var ya zaten bu işlerde hergün yeni bişey öğrenmesseniz hiç bi zaman daha iyi olamassınız sakın kalıplara bağlı kalmayın ve en önemlisi kendi forma tekniğinizi oluşturun fotosop da açın boş bi tabaka sürekli kurcalayın yeni şeyler deneyin bulun , göreceksinizki en iyi olma yolunda bir adım daha atmışsınız