balli79 Beyler oyunu elinde olana sözüm.Birisi buraya fb kadrosu we facesini yazarsa çook sewinirim.Kafamızdaki soru işaretide ordatan kalkar bu arada.
sefillik hayret ettiğim düzeltmişler öyleyse.. tuncay SANLİ,Umit Ozat, Tuncay Şanlı,ÜMİT ÖZAT yazmışlar.. buna takıldım.. eğer gerçekten böyleyse çok iyi Ayrıca Türkiye den orjinalırsan Türkçe de olabilir oyun:) bundan dolayı dedim..
Lvnt_Asn ewet ya nasıl iş bunlar "ı" yı "i" olarak kullanıolar dı way be inş seneye bizim için daha güzel bi fifa olcak herhalde tükce tirkce sarkılar türkiye ligi way beeeeeeeee
Alikevicius Orjinal Mesajı Yazan: alexdesouza ewet ya nasıl iş bunlar "ı" yı "i" olarak kullanıolar dı way be inş seneye bizim için daha güzel bi fifa olcak herhalde tükce tirkce sarkılar türkiye ligi way beeeeeeeee Türkiye ligi hariç herbişeyi yapmışlar:)
AlexHooijdonkAnelka Orjinal Mesajı Yazan: ChenZhen İyi ya isimleri ve numaraları saçma sapan yazmamışlar. Güzel bence bütün isimler ve numaralr dogru hangisini yanlış yamzışlar
SeALaNe Orjinal Mesajı Yazan: AlexHooijdonkAnelka bütün isimler ve numaralr dogru hangisini yanlış yamzışlar Yazmamışlar diyor zaten yazmışlar değil :D