Alaman Arkadaslar öncelikle bu TSL 2 nin yapiminda emegi gecenlere tesekkürler. Bende Fifa 2005 in almancasi var TSL i yükledim fakat takim isimleri türkcelesmedi.Neden? Nasil yapabilirim? Tesekkürler.
Alaman Arkadaslar yokmu yardimci olacak birisi? Birýerden duyduguma göre "C:ProgrammeEA SPORTSFIFA 2005datacmnfe" bulunan bir dosyanin ismini degistirince oluyormus.Dogrumu? Dogruysa hangisi? Tesekkürler.
Alaman Yokmu bir yardimci olacak arkadas. Fifa 2006 cikti hala su Fifayi bir türkce oynayamadik. Hadi arkadaslar yardimci olun bir zahmet
beyaxe bende de tsl 2.0 war ve onu indirmeden önce bir yazı var % 90 türkçeleşir diye ama hiç öyle bir şey olmadı. ama bir türkçe yama denemeni tavsiye ederim. :D