PERDE ARKASI... BEŞİKTAŞ YÖNETİM KURULU, ANKARA'DAN İSTANBUL'A TAKIMDAN AYRI GELEN RIZA ÇALIMBAY'A BÜYÜK TEPKİ GÖSTERDİ.
Rıza Çalımbay Ankaraspor maçı sonrası İstanbula uçak yerine arabayla döndü.Kimisine göre bu doğruydu kimisine göre ise yanlış.Eşi ile birlikte takımın uçağı yerine arabayı tercih eden Çalımbay acaba taraftar tepkisinden mi çekinmişti? Taraftarlar Havaalanında karşılarında kimi görseler tepki gösterdiler.Futbolcusu,yöneticisi ,antrenörü ..Eğer Rıza Çalımbayla karşılaşsaydılar protestoları daha mı ağır olur du acaba?Çalımbay istifa et sesleri yükselir miydi Sabiha Gökçen Havalimanında.İnsanın aklına ilk olarak bu sorular geliyor Çalımbayın İstanbula araba ile dönmesinde. Beşiktaş yönetimi ise Rıza Çalımbayın İstanbula takımın uçağı yerine arabayla dönmesini sert bir dille eleştirdiler.Yöneticiler şu ilginç ifadeleri kullandılar: 1-Hoca ne olursa olsun kazansakta ,kaybetsekte takımın başında olmalı.Bu takımın tek patronu Rıza Çalımbay.Arabayla dönmesi çok yanlış. 2-Rıza Hoca ile konuşacağımız,tartışacağımız ve maç kritiği yapacağımız bir çok konu vardı.Neden uçakla gelmedi anlayamadık.Gerçeklerle yüzleşmekten mi korkuyor acaba? 3- Ankaraspor maçında Rıza Çalımbaydan çok futbolcular suçlu.Çünkü Beşiktaş'a yakışacak futbol oynamadılar.Ama Rıza Hocanın her basın toplantısında futbolcuları suçlayıcı ifadeler kullanması ve iç sorunları dışarıya taşıması kendisine olan güveni kaybetti.Takımda seveni çok azaldı. 4-Ve son olarak gereken yapılmalı.Bunuda biz yöneticiler yapmalıyız.Artık hoca mı gider,futbolcular mı yoksa yönetim mi bilinmez ama kanayan yaraya neşter acilen vurulmalı.
yorumlarınız neler??