başlık hatalı!!... die bu şekilde bi cwp vermek bence cok saçma ! arkdaş bi soru sormuş hatalı başlık atmış ama bunu sölerken yardm etmen gerek mr.brean.
herneyse gelişmiş moda dön die bi şey var en aşağıda oradan cwp yaz veya normal cwp yaz yeri tıla oradan cwp yaz !! herşeyi normal şekilde yap yani konuya vereceğin cewabı yaz daha sonra ctrl+A yaparak tüm harfleri şeç biraz üstünde de yazının şeklini biçimini rengini görebileceğin yerler var ordan da seçimini yaptıktan snra istediğini yapmış olursun (umarım iyi anlatmışımdır ve umarım doru şeye yanıt vermişimdir
SAYGILAR.