musty Orjinal Mesajı Yazan: programmer Evet aynen öyle. Hatta Ben Aimar'ı yüzündeki beni , saçları tipi vs. ile İzzet Altınmeşe'ye benzetiyorum . Maç yaparken de öyle diyorum :D:D :D
serdar27 yan hakemlere gerek yok.. futbolcular daa ii görüo yan hakemden...:D:D hemen elini kaldırıolar.. heralde bu yüzden yapmıolar.....:D:D:D :p :p
denizertuncay Ya bende hiç kasmıyordu valla ceza sahasının içinde ordu bile olsa çok az bir takılma oluyordu ati 9600 768ram pcde high grafiklerde 1024*768 çözünürlükte ve yan hakeminde oyunu batırıcak bir yavaşlamaya neden olucağını sanmıyorum.
badoo Orjinal Mesajı Yazan: galatasaray_heinz_05 japon larda bitek hakem 4.hakem var bazen oluyo ama genellikle yan hakemler yok hadi ya ilk defa duydum we koymasınlar pes e koysunlar o zmn :)