BİR FUTBOLCUNUN İTİRAFI; ''BU TAKIM KİŞİLİKSİZ''
Arkadaslar Bu ve bunun gibi basliklari BJKHABER sitesinde cok görüyorum,
is iyi giderken cok iyi lay lay lom basliklar yazilar var kötü gidince böyle...
düsünüyorumda bunlar Destekmi yoksa köstekmi oluyorlar,
Daha öncede "Besiktas Borc Bataginda",sonra "Güvenlik görevlileri Kahveden toplanmis" diye haber yapan BJKhaber ne kadar Besiktasli merak ediyorum...
ve siteyi kiniyorum...