Son dakikada yıkıldık: 4-3
11. Dünya 17 Yaş Altı (B) Gençler Futbol Şampiyonasında milli takım, yarı finalde Brezilyaya son dakika golüyle 4-3 yenilerek, final hakkını kaybetti. Peruda süren şampiyonada milliler, TSİ bu sabaha karşı Trajillo kentindeki Mansiche Stadındaki yarı final maçında, Brezilya ile karşı karşıya geldi.
Belçikalı hakem Frank De Bleeckerein yönettiği maçın daha ilk saniyelerinde Brezilya, Celsonun golüyle 1-0 öne geçtikten sonra 26. dakikada maçın yıldızı Anderson ve 32. dakikada Marcelonun golleriyle farkı 3e çıkardı. İlk yarının son saniyelerinde milli takımda Erkan Ferin, üstüste 2 sarı kart görerek kırmızı kartla oyun dışında kalınca Türkiye, devre bitiminde soyunma odasına 3-0 yenik ve sahada 10 kişi kalmış olarak gitti.
İkinci yarıda eksik olmalarına karşın mükemmel bir performans gösteren ay-yıldızlılar, 47. dakikada Caner Erkin, 70. dakikada Tevfik Köse ve 76. dakikada Nuri Şahinin golleriyle maçı 3-3lük eşitliğe getirdiler. Ancak maçın 90. dakikasında Andersonun pasında Igorun golüne engel olamayan Türkiye, böylece 4-3lük yenilgiyle final şansını da son anda kaçırmış oldu.
Golden sonra da Serdar Kesci, 2. sarı karttan kırmızı kart görerek, milli takımı 9 kişi bıraktı.
Şampiyonanın diğer yarı final mücadelesinde ise Meksika, Hollandayı 4-0 yenerek finalde Meksikanın rakibi oldu.
Milli takım, şampiyonanın üçüncülük maçında, 2 Ekim Pazar günü TSİ 23.00de başkent Limadaki Ulusal Statta, daha önce Avrupa Şampiyonası finalinde yendiği Hollanda ile karşı karşıya gelirken, aynı statta bu maçtan sonra, 3 Ekim Pazartesi TSİ 02.00de Brezilya ile Meksika, şampiyonluk için karşılaşacak.