#11 Formalar cok güzel olmus, tebrikler.. Özellikle Bjk da cosmussun.. Fener cubukluyu yapacakmisin..? :)
#11 Orjinal Mesajı Yazan: "gunes" saol black god :) buyur #11 abi Cok güzel olmus be.. Helal sana.. :) Böyle devam et ilerde cok iyi bir kitmaker olacaksin, blackgod'un dedigi gibi.. :)