denizertuncay Bence çok güzel yapmışlar.Ama adamlara nasıl sert dalıcaz yaa A lamı yoksa Z lemi onu anlamadım birde kavgalarda kendimi nasıl savunucam space ile vuruyorum ama koruyamıyorum kendimi.Ama yinede güzel oyun.
atasu çok iyi dostum çooooookkkkkkk güzel bir oyun ger çekten muteşem bende nhl hastasıyım şuanda 8 kupa kazandım