Geyiq Team arkadaşlar msn 7,5 te exe, mp3 dosyalarını doğrudan göndermeme izin vermemi sağlıyacak bir prg. biliyormusunuz acaba
SLeviN .exe leri göndermez virüse,hack e karşı falan bir önlem o. sen normal bi .exe dosyasını yollamak falan istiyosan zipleyip yollayabilirsin...
Shevchenko **Evet ziple veya rarla direkt mp3 olarak gitmez eğer karşındaki acemi ise bu kötü oluyo 1 saat rar olayını anlatıyosun :) **
Exvision Direk mp3 olarak gidiyor diye biliyorum. ConstantiNe arkadaşımızın dediği gibi hack olaylarını önlemek için hazırlanmış bu kısıtlama..
Shevchenko Orjinal Mesajı Yazan: Exvision Direk mp3 olarak gidiyor diye biliyorum. ConstantiNe arkadaşımızın dediği gibi hack olaylarını önlemek için hazırlanmış bu kısıtlama.. Doğru yaw .mp3 direkt olarak gidiyo ama .exe gitmiyo illa sıkıştırcan
Geyiq Team işte msn 7 de bi prg. ile hallediodk bunda yok mu öyle bişey..zaten rar layıp gönderiyorumda shevchenkonun dediği gibi bi saat anlatıorm bazılarına