Orjinal Mesajı Yazan: cati
beyler bence bu adamlar playstation ile anlaşmları sebebi ile pc ye geç veriyolar oyunu..
kesin bi kaynaktan okumadım sadece bi tahmin...
Dostum PC'ye geç çıkmasının temel 3 sebebi vardır. İlk olarak KONAMI bu işi yıllardır konsollar için yaptı ve henüz PC'de 3. oyunu çıkacak. O yüzden PS2've XBOX'a öncelik veriyo.. Fakat asıl sebebi şu ki, PS2'lerde otjinal oyun satışı PC'lere oranla genelde daha iyi olur ve PS2 CD fiyatları her zaman daha yüksektir. Bu da firmaların ve dolayısıyla KONAMI'nin de önceliği konsola veremesine sebep oluyo..3. sebep KONAMI'ye özel bi durum. KONAMI PES'i PS2'den PC'ye optimize ettiğinden önce Konsol versiyonunun yapımını bitiriyo ve önce orda çıkması yine daha normal :D:D :cool: