Curcuna Yaklaşık 80.000.000 dolar bütçe var takımda ama maaşı en fazla 340 k önerebiliyorum.Nasıl düzelir bu?
kirsehirli yönetimden maas fazlasi iste ya veriler yada ultimatom.benim bildigim baska caresi yok yada cok maas alan oyuncularin maaslarini düsültmeye calis o zaman kulup cok verir.
oSa Maaş bütçesinin düşük ancak normal bütçenin yüksek olması pek mantıklı bi durum değil aslında. Bunun nedeni bütçenin anormal bi şekilde (hileli transferler, editör hileleri, save-load yaparak kazanılan ancak hakedilmeyen başarılar sonrasında gelen ödüller, vb.) artmış olması sanırım. Yani takım-oyuncular-bütçe üçlüsü birlikte dengeli bir şekilde iyileşmeli.
oSa 80M $ birçok takım için anormaldir. Hangi takımı yönetiyorsun, bu takımla şimdiye kadar hangi başarıları kazandın, takımdaki en fazla ücreti alan oyuncuların kimler ve ne kadar alıyorlar?
Curcuna Yönettiğm takım;Bjk Başarılar:4 lig şampiyonluğu,2 Türkiye kupası,uefa'da yarı final,champıons league'de çeyrek final, en fazla adu,mokoena,barreto,roncatto,youla alıyo aldıkları ücret ;ortalama 2M Küsür
Curcuna Ayrıca bu maaş durumu hep böle diildi.3,5M Dolar'a kadar çıkıyodu.Ama nolduysa düştü.Kulüp zararda etmiyo.
Pentagram_15 Maaş bütçen zaten para kazandığın gibi düzenlenmez genelde büyük artışlar ve denge farklılıkları sezon başlarında olur.
Venom **Temkinli ol arkadaşım bak ben Schalke'de(FM 2005) $302M transfer bütçesi yapmıştım(2012), ama oyunculara verdiğim fazla maaşlardan dolayı kulüp iflasın eşiğine geldi ve bir anda benim $302M'ım sıfırlandı**
Batugol73 yani çözüm arkadaşlar size verilen maaş bütçesi tükendiğinde yani altta sözleşme önerirken diyo altındasınız onun üstüne çıktığınızda azalmaya başlı sonra yönetim bu durumdan hoşnut kalmıyo yani bide şu var bütçe çok oldumu maaş bütçesi düşüyo ztn kulüp bize sözleşme önerirkende aynısı oluyo ;)
ONDER PAK anlaşılan bu maaş ödentisi herkesin sorunu. Bu maaş artışının olmaması yüznden romen mitea ile sözleşme yenileyemiyorum. kaldıki takımda yıldızı parlayan oyuncuların başında. sol kanada harika kullanıyor.