Ankaraspor Teknik Direktörü Samet Aybaba da hafta içinde oynadıkları kupa maçının ardından çok kötü günler geçirdiklerini belirterek, ''Bizim böyle galibiyetlere ihtiyacımız var'' dedi. Oyuncularının bu maça çok iyi konsantre olduklarını sahada gösterdiklerini ifade eden Aybaba, ''Ankara'da hiç seyircisi olmayan, kamp yeri olmayan, antrenmanlarına otobüsle gidip gelen bir takım görüntüsündeyiz. Böyle maçları kazanırsak, takım olma özelliğine de sahip olacağız'' diye konuştu. ''Gol atılınca neden kulübeden çıkmıyorsunuz?'' sorusu üzerine de Aybaba, şunları söyledi: ''Ben Beşiktaş maçlarında genellikle böyle davranıyorum. Dışarıdaki herkes kendini Beşiktaşlı zannediyor, ama gerçek Beşiktaşlılar biziz. Her zaman yüreğimizde Beşiktaş sevgisi var. Sonuçta bu futbol ve benim de ekmeğim. Düzgün ve profesyonel insanlar gerekli mücadelesini verir. Sahadan ayrıldıktan sonra da içinde o sevgiyi devam ettirir.''