Beşiktaş'ta yaşanan kötü gidişin nedeni neler? Siyah-Beyazlı takım neden bu kadar başarısız sonuçlar alıyor? İşte adını vermek isteyen Beşiktaşlı futbolcunun yaptığı açıklamalar; ''Ankaraspor maçı öncesi Rıza Çalımbay bizi etrafına topladı ve aynen şunları söyledi 'Bu maç bizim dönüm maçımız.Değil kaybetmek berabere bile kalsak her şey biter.Sahaya çıkın ve erkekçe oynayın. Mücadele edin,koşun,çalışın işin kısası kazanmak için her yolu deneyin. Rakibin hızlı oyuncularına dikkat edin. İleride kalmayın.Orta sahayı kalabalık tutun... Ama biz ne yaptık.Hocamızın dediği hiçbir şeyi uygulayamadık. Sahada yaptığımız Kocaman bir hiç.Biz koşmuyorsak,biz çalışmıyorsak ruh gibi sahada dolaşıyorsak Rıza Çalımbay ne yapsın. Bana göre bu maçta Rıza Çalımbayın hiç mi hiç suçu yok.En büyük suçlu biziz.Biz Beşiktaşın oyuncularıyız ve Beşiktaş gibi oynamalıyız.Hocamız değil Çalımbay, Capello bile olsa aynı ciddiyetle oynayıp bütün maçlarımızı kazanmalıyız.Bu takımda ruh kalmamış.Sanki üstümüze ölü toprağı serpilmiş..Kimse mücadele etmiyor.Herkes sahada yürüyor.Bundan sonra süper lig bize kabus gibi gelir.Kalan 27 maçta hiçbir iddiamız olmazsa sezon geçmez,lig bir türlü bitmez.İnönü stadı ise başka bir hikaye .Her maç protesto olur,olan yine Beşiktaşa olur. Hepimiz Malmö maçında kenetlenmeliyiz. Malmö maçını kazanarak turu geçmeliyiz. Bunu başarabiliriz. Yeter ki, başarıya inanalım, yeter ki, Beşiktaş'a yakışır bir şekilde sahada mücadele edelim!