Orjinal Mesajı Yazan: ozon
arkadaş bugün( cuma;) sordum bi şöyle bu hafta içinde gelir dediler esnaf sarayında ama sen yinede bi yarın gel dediler yarın bi daha bakaccam esnaf sarayına
Ben de Eskişehir'denim. ;)
Esnaf Sarayına gelince bi zahmet haber ederseniz , sevinirim arkadaşlar :rolleye3: