topalardan kaynaklanıyo bu seninn sorunun çözcek büyük ihtimalle hadi kolay gelsin
öncelikle şu programı indir
http://www.thehua.com/mt/files/3da.rar
sonra programı calıstırıp select de...select dedıkten sonra C/konamı/pes4 un ıcındekı pes4.exe yı sec
daha sonra yandakı kutulardan "emulate hw tnl caps" "force sw tnl" bu 2 sıne tık koy sonra yandan run de
ıstersen altta save batch fıle yaparak her oyuna gırdıgınde bunları tekrarlamak yerıne o kaydettıgın dosyadan calıstırırsın kolay gelsın
___________
alıntıdır