açıkçası benim için önemli olan istikrardır. Malmö'de 4 atıp sonra gelip burda Samsunspor'a puan kaybedirise ne anlamı kaldı Malmö galibiyetinin. UEFA'da tek başarı kupayı kazanmaktır. gerisi boş. Takım istediği zaman ii futbol oynayabiliyor ama bunu her maç yapamıyor. 30u geçik yıldızlarımızın istikrarı çok düşük. Artık gençlere şans tanımak lazım. İ.Akın hala yedek ama Fatih Hoca ona güvenini gösterdi ve Milli takıma aldı. Umarım Artık 11de istikrarlı bir şekilde oynar. Fenerbahçe 6 yabancısından maksimum verim alıyor. Ama biz sadece Kleberson'dan tam verim alabiliyoruz. Arada sırada A.Hassan ve Ailton. 6 yabancının en azından 5i takımda direk oynayacak kapasitede olmalıydı. Bu şekilde zaten başarı beklemek çok güç.