5.0.5 versiyonu ve 2011 yılındayım.rmadridin başına geçtim.
ama nedense oyuncularımın yarısının yanında ''seç'' yazıyo ve oynatamıyorum.
şampiyonlar liginde oynatabiliyorum.CL de 25 tane oyuncu seçiyoruz ve bir sezon boyunca CLde sadece bu adamları oynatıyoruz.acaba ispanya ligindede böyle bişey mi var?
diğer takımlarıda kontrol ettim valencia,deportivo gibi büyük takımlarda dahil olmak üzere bütün la liga takımlarında böyel seçilemeyen oyuncular var.
bu konu hakkında bilgisi olan varmı?..