ben **Ankaraspor**da oynattım ve mükemmel bi sol acık oluo..nerdeyse her mac 9-10 ile oynuodu. kötü oldugu zamanlarda ise 8'le oynuodu :) bence alabiliosan hic kacırma ve al..gercekten ii bi topcu..Ayrıca sıkıntı cekersen orta sahanın ortasında ofansa yönelikte oynatabilirsin.Hatta forvet te oynuo ama bitiriciligi düsük oldugundan girdigi pozisyonları degerlendiremedigi oluo.Ama cok pozisyona girer. Bence hic kacırma ve kesin al!