Xbox tan çevirilen oyun güzel olacağının sinyalini zaten vermişti.Amacım diğer xbox tan çevirilme oyunlar gibi pc de sınıfta kalan bir oyun mu var yoksa Fable bunu becerebilmişmi onu öğrenmekti.
İlk olarak oyunu ilk açtığınızda biraz bekleyebileceğinizi söyleyebilirim.Fm fanlarının oyunu yüklerken beklediğine benzer bir bekleme devresi geçirmrmiz gerekiyor ancak korkmayınız.Fm den hzlıı olduğuna bahse bile girerim. :p
Direkt önümüze çıkan New game atraktasyonuna yatay dalış yapınca ilk göze çarpan şeyler önce grafikler sonra kontroller.Fantastik bir oyun dedim.Oyun baştan fantastik :hihi: Küçücük bir çocuk olarak başlıyoruz oyuna.Aaa suratı asmayalım lütfen.Bekleyin bi.Oyun küçük bir antreman koymuş bize.Alışmamız için tabi :).Ailemiz var ve biz kızkardeşimizin doğumgününü unutuyor(muş)uz.Ben olsam unutmam ama neyse.Konu bu değil...Hediyemizi alalıım oyun böylemi diyenlere cevaben oyun birden hareketleniyor.Katiller caniler vicdansızlar kaçaklar( Şey fazla abarttım galiba) güzelim kasabamızı basıyorlar vebüyük çaplı bir katliamda babamızında sonu geliyor( Oyunda hüzünlü zamanlar burası.Allah rahmet eylesin) Ve biz Kahramanlar klanının başkanı sayesinde bu unutulmaz günden sağ salim çıkıyoruz.Başkan bize klanı gezdiriyor.Yeni görevimiz kahramanlık...
Bundan sonrasını anlatırsam sanırım oyunun fantastikliği bitecek.Ama size söyleyeyim alıp arşive denenmesi gereken oyunların başında geliyor.Ben memnun kaldım.
Rps türü oynayanlar bilirki bir de inventory miz var.Büyüler iksirler... Hatta en hoşuma giden özelliklerinden biri num tuşlarıyla şarkı söylemek ve dans etmek de elimizde..
Ayrıca Gta oynayanların bildiği bir özellik buraya aktarılmış.Seviyeleri geçtikçe strenght skill ve will kısmında ki artışlar bizim kahramanlar klanında yükselmemizi sağlıyor.Evlenebiliyoruz,aşık olabiliyoruz,eşyalarımızı satbilip alışveriş yapabiliyoruz,Hatta görevleden aldığımız hatıraları evimizin duvarına bile asabiliyoruz.!Hatta ve hatta dövme sevenler varsa çeşit çeşit dövmelere hazır olun,vücudunuzu dövmeye çevirin ;)
Size tavsiyem doğruca kalkıyorsunuz.En yakın cd satan yere gidiyor ve Fable yi ediniyorsunuz.Kendine has bir tadı var damakta kalıyor.
Sonraki yazılarımızda görüşmek üzere.Bu Oyunla ilgili tüm sorularınızı bu topik altında sorabilirsiniz.