Ya bu yama çok çok harika... ama bende mi yoksa yamada mı bir sorun var anlamış değilim. yükledim yamayı. build yaptığım yerde de hata yokmuş(önceden öyle zannediyodum). build yaptıktan sonra o cmd yerinde devam etmek için bi tuşa basın diyo. devam ettim. oyun yüklendi yazdı. oyuna girdim. gerçekten yüklenmişti ve de türkiye ligi bi harikaydı. ama bi sorun var.oyuna girdikten 10 dakka sora fln oyun kapanıyo. masaüstüne dönüyo. lütfen yardım edin. bu yamayı oynamayı çok istiyorum :( :( :( :,(