-Connect- Orjinal Mesajı Yazan: cracks eweeett hakan şükür oynamasın dienler bi el kalkdırsın bakim :mad: ... :elsalla: ( Bu hafta iyi ki yoktu diyorum; ama önümüzdeki haftalar inşallah döner. )
skywalker10 Orjinal Mesajı Yazan: -Connect- :elsalla: ( Bu hafta iyi ki yoktu diyorum; ama önümüzdeki haftalar inşallah döner. ) Smiley'i de iyi bulmuşsun ha :D