3 maçtır yedek kulübesine demir atan Nobre’nin golü attıktan sonra Anelka’ya koşması, aralarında sorun var iddiasını sonlandırdı
Yine ısınmadı
Fenerbahçe’nin tek forvetli sisteme dönmesiyle kulübede kalan Brezilyalı golcü Marcio Nobre dün yine dikkatleri üzerinde topladı. Beşiktaş derbisinde takım arkadaşlarıyla birlikte ısınmaya çıkmayan yıldız oyuncu, Kayserispor karşılaşması öncesinde de soyunma odasında oturmayı tercih etti. Mücadelenin başlamasına dakikalar kala sahaya çıkan Nobre, bir süre koştuktan sonra kulübedeki yerini aldı.
Anelka’ya koştu
İkinci yarının başında Tuncay’ın yerine oyuna dahil olan Nobre, sahada ise sıcak bir bir görüntü çizdi. Brezilyalı golcü, Anelka’nın yarattığı pozisyonda topu ağlara gönderdikten sonra aralarında sorun olduğu iddia edilen Fransız oyuncuyla gol sevincini yaşadı. Bu arada, Beşiktaş maçı öncesi Volkan’ı ısındırmayan Rüştü, Kayserispor müsabakası öncesinde genç file bekçisiyle özel olarak ilgilendi
--------------------------------------------------------
Yaptığı profosyenellik dışı bir hareket.Kesinlikle cezalandırılmalı.2 sene önce aynısı Servet'e de yapılmıştı.