çok sağlam bir oyuncu arkadaşım var oyunun Dvd sinin çıktığını ya bu akşam ya pazartesi akşamı bana kesinlikle getireceğini söyledi özellikle sordum PS2 olmasın diye hayır PC versionu çıktı dedi daha elime gelmedi ama adam güvenilir bir adam oyunu elime alıp oynadığımda bir mesaj daha atıp açtığım konuya bilgisizce atlayan arkadaşlara bir cevap vermek istiyorum hatta mümkün olursa oyunu internetede atarız :)