Ya şunu anlamıyorum , ne hikmetse milan kötü oynuyo son anda kurtuluyo , psv kötü oynuyo fark yiyo , schalke de muhtemelen kötü oynayacak dimi , :D , bi kerede çekinmeden deyin ki fb oynatmıyo ondan iyi oynayamıyolar , fb sahanın her tarafında pres yapıyo , deyin korkmayın ölmessiniz