Gerçekten bütün beşiktaşlılara geçmiş olsun.Ben galatasaraylıyım ama beşiktaşta hasta olduğum futbolcular var ve gerçekten yazık oluyor bunlara.Ama ben beşiktaşın bu kötü gidişini çözdüm.Bir kere futbolcuların belli bir yeri yok,düzensiz oynadıkları için nereye pas atacaklarını bilmiyorlar.Mesela okanın sol tarafta ne işi vardı bugün,şaştım kaldım yaw,veysel desen solda mı oynuyor,forvet mi,orta saha da mı belli değil,kleberson defanstan çıkamıyor falan gibi şeyler daha da çoğaltabilirim,sanki takımda bir sistem yokmuş gibi oynuyorlar.Yzık yani gerçekten,birazn önce düzelirler inşallah ve malmö maçını kazanırlar,çünkü ülkenin puana ihtiyacı var...;)