Orjinal Mesajı Yazan: devillmycry
estetik harikaları

Tek tek yorumlarımı yapiyim resimlere...
1 - Abi bakın işte hakkaten aynı İzzet Altınmeşe. Bu fotografta biraz farklı çıkmış yoksa aynı tipleri bakın inanmazsanız :D:D

En azından oğlu falandır belki.. Aimar Altınmeşe :P :D:d
2- Bu fotografa bakıp hala Fifa'ya ve de grafiklerine iyi diyene ayıp diyorum ayıp.. Arkadaş bi kere Rooney bacak boyunda bi adam, Vieri ise dev gibi bi herif.. Olabilir mi böyle bişey yaa, zaten ikiside formaları olmasa tanınmayacak haldeler :D Bi de utanmada Rooney'i daha iri çizmişler böyle bi mantıksızlık olabilir mi yaa .. AYIPLIYORUM VE KINIYORUM EA'YI.. :mad:
3-Yorumsuz :D
4- O adam sanırım şevkişenko oluyor. O ayagındakine de eğer Şampiyonlar ligi topu derseniz düşer bayılırım.. Yani o şampiyonlar ligi topuysa benim var evde Ş.L.topum , o zaman bendeki top nee :D :mad:
5- Ben bu resme bakıp , tüm arkadaşlara oyunda futbolcular şut çekerken , pas verirken , omuz omuza giderken ki yüz ifadelerine bakmalarını öneriyorum. Bi bakın adamların tavırları bile yüz ifadeleriyle yansıtılmış . Bravo tekrar KONAMI.. :D
6-Grafiklerin alakasızlığına bişey demiyecem artık yetti. Ama kimse çıkıpta bu adam , 2 metre boyundaki stam'a benziyo falan demesin . ayıp olur. Stam'ı PES5 ile hep beraber ne kadar benziyomuş görücez :D:D
7-Ronaldo her ne kadar çoğu zaman saçmalasa da o Ronaldo yine de.. İşte yine bi şut ve yüz ifadesine bakın :D
8-Tekrar söylüyorum bu adam Vieri'yse ben insan değilim.. Bizim bakkalın çırağına daha çok benziyo :p :D Aslında hiç bişeye benzemiyo ama neysee..:D