musty yaw 31 aralığa geldim bitti demo bunun pes5 gibi patchi trainiri falan yok mu.. tarihleri değiştirsek falan tam da liderdim yaw :D
Pentagram_15 Ne yazıkki yok. Gold Demo çıkınca oradaki yarım sezonluk oyunumuza FM 2006'da devam edebileceğiz ama Beta Demo için aynı şeyin söz konusu olacağını sanmıyorum sonuçta Beta.
musty Orjinal Mesajı Yazan: Nouzer Ne güzel hava at bilmeyenlere ben Fm 06 yi bitirdim diye hava at :):) buyur :confused:
juve Tam Ocak Ayına Girilirken Malesef Bitiyo Hevesimiz Kursağımızda Kalıyo Kasım'ı Beklemekten başka Çaremiz Yok..
takunya Ben de Liverpool'la kaptırmıştım kendimi ama bir baktım 31 aralık'a gelmiş tarih, kaldı oyunum. "Anneee bittiiiiiii" diyip, FM 2006'nın çıkmasını beklemekten başka yapılcak bişey yok.
Pentagram_15 Kış geliyor kolayı soğuk tüketme derim. :) Gerçekten tahmin ediyordum Ağustos ayında bu 3 ayın işkence gibi geçeceğini. Beta Demo çıkmasına rağmen işkence demodaki güzellikleri gördükten sonra katlanarak devam ediyor.
Nouzer Orjinal Mesajı Yazan: musty buyur :confused: Fm 06 çıktığı zaman hiç oynamayan arkadaşlarına der ki Ben bu oyunu çıktığı gün bitirdim siz bitirebilirmisiniz der arkadaşlarına öğretir onlarda bitiremezler bitmeyeceği için :) ( pöff bi espri yapalım dedik hevesimizi kursağımızda bıraktın ya :) )
TheMaNqLeR Orjinal Mesajı Yazan: fegabj En iyisi demo oynanamamak insanın hevesi kursağında kalıyor sonra :D evet ya ben hiç bulaşmadım zaten
musty Orjinal Mesajı Yazan: Nouzer Fm 06 çıktığı zaman hiç oynamayan arkadaşlarına der ki Ben bu oyunu çıktığı gün bitirdim siz bitirebilirmisiniz der arkadaşlarına öğretir onlarda bitiremezler bitmeyeceği için :) ( pöff bi espri yapalım dedik hevesimizi kursağımızda bıraktın ya :) ) yaw anlayamadım bişe o yüzden şeettim :)