Soru: Adamın biri çocuğunuunu döverken kapı çalmış.. adam kapıyı açmış çocugu dövmekten vazgeçmiş
Sence kim gelmiş
Cevap: Eşşeek sudan gelmiş Yuoohahaha!!!
Seni Nez aradı
Hangi Nez?
Mayo-NEZ hahahaha!
Niye 3 zayıf getirdin lan?
1 alana 2 bedavaydı baba…
Soru: Laz askere gidince ne olur?
Cevap: Lazer! Iyyyyyyyk!..
Soru: Adamn birinin elini kolunu bağlanımşlar ve önüne bir magnum koymuşlar. “Her tarafına değdir.” Demişler. Nasıl yapar?
Cevap: Magnum’sa eğeer, herşeye değer!.. Zuhahaha
Soru: Isssz bir adaya düsen, yanına alacayaın tek şey nedir?
Cevap: Is!..
Annem unu eledi, finale çıktı
Adamın biri Japon yapıştırıcısı almış, yapıştıracak Japon bulamamamış! Hehehehe!
Adamınn biri kalemini düşürmüş; ama kalem düşmemi;, çünkü kalem pilotmuş
- Kenan Doğuluulu niye kamyonet arıyormuş?
- Çünkü bugün pamuk kalbinden taşınoyormuş. Muahahahahahaa
Ordu'nun dereleri yukarı; akarsa ne olur?
- Newton göt olur...
Var ya Burcu Güneşi tutuklamışlar?
- Aaaa neden?
- Hırsızlık yapmış
- Aaa ne calmış?
- Aşkı meleklerden!
Adamın biri "burda kabadayılarayer yok" demiş.
Kabadayılıkk ayakta kalmş;.....hehehe..
Dört tarafı; denizlerle çevrili kara parçasına ne denir?
- Etrafın sarldı kara parçası teslim ol
Adam sabahları; uyanabilmek için başının; ucuna bir bardak su koyuyomuş. Böylece suyun "Kaldırma Kuvvetinden" faydalanıyormuş!
Bodrum çok sıcaktı;.
Eeee tabii ki sıcak olur. Kalorifer kazanı açık!
Ben sünnete karşıyım!
Gençlerin önünü kesmiyelim! Muhahahahaha
Adamın biri birayla kafayı bulunca aramaktan vazgeçmiış... Muhaha!
Pi sayısı lava düşşerse ne olur
-Pi-Lav olmur muahaha!!!
Adamın teki bir bardağa meyve suyu koymuş ve durmadan bardağa bakıyormuş neden?
-Çünkü üzerinde konsantre yazıyormuş
Star Wars, Kanal D Wars
Sayın seyirciler, milli takımımzın bugünkü maçında Hakan şükür forma giyemiyecek... Çıplak oynayacak!
Top ağlarla buluşuyor ve bir kafeye gidiyor... Muhahaha!
Volkswagen Passat, kişisel oynama...
Fransızların nesi eksiktir ? "FRAN"ları; tabii ki !!!
Robin Hood neden okunu atmadan önce yayını; yalarmış?
Çünkü yayla lezzet testi yapıormuş;
iştahım açıldı neden çünkü bağlamayı unutmuşsum.
Ercanı gördünmü? hangi ercanı ? Detercanı
Temel bir gün Fransa'ya gitmiş. Aaa burayıdamı; Sabancı; aldmış; demiş;
NO WAR, Yes Yok! Euheuhuehue!!!
Berivan, BeriTwo, BeriThree… Ahahahahaha!!!
Abi artist gibisin valla...
-Yapma ya..!
-Evet ilyas Salman Gibi...Muhahaha
Arabaya iki kişi binmiş. Biri inmiş;, diğeri mağra. Hihihih!
Soru: 77(mübarek sayı) neden 2'ye bölünmez?
Cevap: Çünkü "seven"ler ayrılmaz
Star Wars, Kanal D Wars
Dilara nerde?
- Hala aruyo…
- Neyi?
- E tabii ki de dilini!
Yaw KURTALAN EKSPRES'e KUZULAR alınsa n'olur acaba?
Soru: Yangın nereden cıkmış
Cevap: yangın çıkışından!
Soru: Bir adam sevgilisini buzdolabına saklamış neden?
Yanıt: ilişkileri bozulmasın diye… Zuaaaahaha
Ben bir küçük cezveyim, babam tabak, abim tencere...
Abi benim gözlerim kızarıyo
- Valla benimkiler de arıyo...
Soru: Cüney Arkın tıra binerse n'olur?
Cevap: tıraktör olur mohahaha!!!
Üç tane suda yaşayan hayvan boku söyle
- Balık boku , yengeç boku , ahtapot boku
- Üç tane karada yaşayan hayvan boku söyle
- Köpek boku , kedi boku , fare boku
- Üç tane uçan hayvan boku söyle
- Güvercin boku , kartal boku , yarasa boku
- Üç tane Çin'li şair söyle
- Hö ??!!!
- E her boku biliyosun bunu da bilsene!