sen pesi sürekli elestiriyorsun ama her fifaci gibi degil. bir gün bakiyorum pesi yerden yere vuruyorsun birgün güzel diyosun. birgün fifadan sasmam diyosun ertesi gün pes oynayacam diyosun. yinede iyi ama birtürlü ne düsündügünü anlayamadik. hatirliyorum bundan 5 6 gün önce pesi ne kadar övüyodun fifa devri bitti falan diyodun. bu hafta boyunca pesi kötüledin. simdide pesi sevmeye basladim diyorsun.............
ama anladim fifayla olan bir duygusal bag, insan birakamiyor. ancak mantigin seni pese cekiyor. yanlisim varsa söyle.