emsworld Ya, çok garip bir biçimde Chelsea nin ev sahibi olduğu maçlarda benim oyun hafif hafif takılarak oynanıo ya..., deli olcam sebebi ne olabilir acaba... Ya diğer türlü bir sorun yok, sadece chelsea ev sahibiyken.... Böle adamlar koşarken falan mesela, bir anda yavaşyıp sonra hızlanıolarmış gibi koşuolar...
omerdia bak sadece chelseada yapiosada cektigin demoda yada yukledigin patchlerde bi bozukluk wardır takma dostum
emsworld Ya abi, dediğim sorunun nedenini anladım... Ya arkadaşlar, maç içinde zone pres yapınca, yukarda belirttiğim şekilde bir yavaşlama oluyor, chelsea'yle alakası yokmuş... Neden böyle ya, ne salak bir durum...
Die for You arkadaşım kaliteni mediuma çözünürlüünüde 1124 olana getir oyun mis gibi hızlı we kaliteli oluyor